Sova....

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir en jobbig dag på många sätt. Det är sista dagen innan vi åker, och jga har inte gjort hälften av vad jag skulle idag, så det är nästan dubbelt att hinna med imorgon. Som tur är så åker vi inte förrän 11.50 på fredag, så det sista hinns med på morgonen. =)

Sen kommer en vän för att hämta min katt imorgon förmiddag. Det känns så jäkla hemskt att han ska flytta, men jag gör det för hans skull. Jag märker på honom att han inte trivs hos oss så bra, nu när vi har både hund och barn, vilket vi inte hade när han kom till oss. Då är det bättre att han får bo någon annan stans. Där han får mer tid, och lugn och ro. Sen är det väldigt jobbigt för honom varje gång vi åker bort också. Och det är ju två-tre veckor, typ tre-fyra gånger per år iallafall. Ganska mycket alltså. SNYFT!! Jag älskar min Sigge!! =,(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback