Shopping! :) Nu sitter vi i bilen på vä...

Shopping! :) Nu sitter vi i bilen på väg hem från Birsta köpcentrum. Det har varit en lång, men trevlig dag. Mika köpte några linnen till sig, och Olivia fick lite kläder. Jag hittade ett jättefint, och billigt porslin på ikea som jag vill ha. Jag köpte det dock inte, då vi ändå inte kan släpa en hel servis på tåget. Det var nyinkommet, så det finns ju kvar länge till, så om mamma och pappa tar bilen ner i september så får dom köpa med sig det då. Nu ska vi hem och greja lite. Jag är sugen på att testa min nya ansikts-scrub med mango och papaya som ja köpte igår. Få se om jag gör det ikväll eller imorgon. Jag ska försöka uppdatera lite mer ikväll. Hade så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback