Utomhus-frukost och 60-års-kalas! Idag ...

dsc03107 (MMS)

Utomhus-frukost och 60-års-kalas! Idag kan jag ärligt säga att jag inte ser ett moln större än en 5-krona på himlen. Så skönt! Olivia springer runt blöj-lös i nattlinnet och matar sin docka medans vi andra fikar ute i solen. Mika är ute på sin morgon-promenad än. Snart ska jag försöka få Olivia att sova middag lite tidigare än vanligt så hon är utvilad när vi ska till min moster och fira henne för hon fyller 60 år idag. :)jag ska försöka skriva mer ikväll. Tills dess, ha det bäst i värmen! B-)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: Anonym

Tjena, vad göres? :)

Postat av: Freja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback