Måndagslista nummer 5!

Idag är jag glad / tacksam för:

  • Att vårt vardagsrum blev så bra när vi möblerade om
  • Att min nya hylla jag gjort till hallen fungerar
  • Att dagis börjar imorgon
  • Att jag ska börja på UGA i veckan
  • Att Olivia kan ha sin vinterjacka och sitt fodrade regnställ sedan i fjol
  • Att jag har nya fina fiskar i Olivias akvarium
  • Att vi äntligen har fått fyra små knoppar på tomatplantan
  • Att jag har städat så jag har ett skåp tomt till att förvara mina pysselsaker i
  • Att min favvoartist Miley Cyrus har släppt ett nytt album
  • Att jag har hittat ett snyggt armband som jag hade glömt bort
Glöm inte att kika in på Jennys blogg om du med vill göra en måndagslista!

Permalink Måndagslistor Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback