SEN uppdatering om det mesta...

Nu har jag slarvat känner jag.... Har inte bloggat på över en vecka... SORRY!! Men det har varit lite mycket, och jag har inte riktigt hittat rutinerna i bloggandet än. Om jag får lov att skylla på nått... =S

Iallafall så har veckan flutit på. Jag har fått nån typ av "noja", en ny känsla av något slag. den ger mig ett driv till att göra massa saker jag inte orkat med mer än ibland förut, och en önskan om nytt och bättre. Jag städar, kollar efter jobb, har börjat med ansiktsscrub och lotions ( =-O) Det känns bra, men samtidigt lite frustrerande att jag vill så mycket med kan så lite. Det finns nästan inga jobb, mer än i andra städer. Kanske blir vi tvungna att flytta för att få jobb, vem vet? Men jag håller mig sysselsatt med mina städ-anfall och att skriva CV´n för nu iallafall.
Ikväll har jag bakat bröd också! =) Vi får väl se om jag överlever frukosten, haha. =). Vitt formbröd med solros- och pumpa-kärnor, och linfrön. =) Gött! (Hoppas jag!)
Jag har varit till sjukgymnasten igen med min arm / axel. Hon har nu kommit på vad det beror på att jag ahr så ont. Tydligen så skrapar min armbågsled i vid vissa rörelser. Alltså kulan tar emot ledfästet på något sätt när jag rör mig. Därför smärtar det ända ner i biceps. Jag fick en övning till att göra ihop med de jag redan fått med mitt gröna gummiband. Ska tillbaka dit igen om några dagar. Fast sista dagarna har varit hemska! Så jag hoppas att dom kan ge mig någon mera snabb lösning, än att bara träna upp musklerna, några minuter per dag.
Olivia har varit på BVC på 18-månaders koll också. Fick vaccin fick hon med. Så duktig så! <3 Hon är nu 84 cm lång och väger drygt 10.5 kg. Hennes attacker av närvarobortfall, eller hur dom nu benämnde det, ska kollas upp närmare. Vi fick en tid om typ två veckor igen, och tills dess så ska vi dokumentera när det händer. Hur länge, hur ofta och vid vilka tillfällen det händer. Hoppas dom tar oss på allvar och kollar upp det ordentligt på en gång.
Annars så är allt lugnt och typ som vanligt. Sigge, min katt som  jag lät flytta innan vi åkte bort till mamma, han har det kanon. Han är ute-katt nu, och stor-trivs med det! Han spenderar dagarna med att vakna, äta vara ute, komma in och äta, gå ut igen och sen in och sova hela natten, för att gå ut på nästa morgon igen. =)
Ikväl, så hade jag besök av en tjejkompis, vi hade jättetrevligt. Tyvärr så skulle hon upp och jobba imorgon, men tack för ikväll ändå! Hoppas hon kommer imorgon igen.
Nu ska jag sova snart. Men jag ska försöka bättra mig på att uppdatera mera. Godnatt så länge, ha en kanonbra fredags-kväll! KRAM!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback