Shopping och solbränna

Igår så var jag och mamma och Olivia på Smitingen med mormor och en del av släkten på förmiddagen. Svinkallt var det, när det blåste och solen gick i moln emellanåt. =( Men jag lyckades bli lite bränd iallafall, för jag ser märken efter bikinibanden, och benen är röda! =) Olivia hade så skoj i sanden. =)

När vi åkte hem så somnade hon såklart i bilen, och jag och mamma lämnade bara sakerna från stranden, och mormor hemma, sen åkte vi vidare till stan för att kika i affärer. det var väldigt trevligt! Jag fick två linnen och Olivia fick ett linne och lite hår-snoddar av mamma/mormor. Tack! =) Det finns så mycket fin jag skulle vilja köpa, tur att man inte har mer pengar, då hade vi behövt en större lägenhet, haha.

Sen på kvällen så grillade vi med pappa. Supergott som alltid! =)

Dagens olycka hände tidigt på morgonen. Olivia skulle klättra upp på vår resväska och snubblade så hon slog ögonbrynet i kanten på marmorbordet. Ett ganska stort jack blev det. Men hon verkade inte så jättebekymrad, och är så duktig och har inte pillat på suturtejpen en enda gång! =)


Idag så är det lite disigt, men ändå varmt. Vi är mormor-fria idag, då hon ska åka till en av mina mostrar på middag och umgås över dagen. kanske vi åker till en lekplats eller nåt. Vi får se!=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback