Måndagslista nummer 6!

Idag är jag glad / tacksam för:

  • Att jag har fått en praktikplats
  • Att det har hänt en superkul grej ;-)
  • Att mina nya glasögon är beställda
  • Att Olivia fick 16 kräftor i helgen
  • Att lägenheten är nystädad
  • Att jag har hittat en låda med saker i förrådet som hade kommit bort
  • Att jag har köpt ett par nya, supersnygga byxor till Olivia (kolla bilderna!)
  • Att det gick jättebra på 18-månaders bvc-kontrollen idag
  • Att favorit-dagisfröken är tillbaka från semestern denna veckan
  • Att vi hade uppehåll från regn, nästan hela kräftans dag
Glöm inte att kika in på Jenny´s blogg, om du också vill vara med, eller bara läsa massa härliga måndagslistor! =)

Permalink Måndagslistor Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback