Måndagslista nummer 4!

Idag är jag glad / tacksam för:

  1. Det regnar, så svampen i skogen kan växa på sig.
  2. Solen skiner lite mellan skurarna.
  3. Jag fick en bukett rosor av min man härom dagen. Älskar dig!
  4. Jag har en underbar dotter.
  5. Olivia har vuxit i några kläder till som har varit liggande i förrådet.
  6. Lägenheten är nystädad.
  7. Jag har hittat mitt spel-kort som har varit borttappat.
  8. Jag har hittat ett nytt roligt spel på facebook.
  9. Jag har köpt en ny bodyscrub idag.
  10. Imorgon ska vi fixa vaxdukar till våra bord som är väldigt fula just nu.
Glöm inte att kolla på Jenny´s blogg om ni vill vara med! =)

Permalink Måndagslistor Kommentarer (2) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Hej, jag heter Mia och jag har fått äran att bli en utav de 20 finalisterna till årets (unga) mammabloggare. Nu behöver jag din hjälp för att vinna!

De ända du behöver göra är att klicka på länken, och skriva att du röstar på nr.19 - Mamma Mia.

Jag delar med mig utav vinsten till alla som röstat på min blogg, om jag vinner!



Länk till tävlingen:

http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Ps. Man kan rösta en gång om dagen! Tävlingen avslutas sista dagen denna månaden!

Kram Mia

Postat av: Fanny

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback