Stor suck!

Kvällen bara försvann! Imorgon börjar dagis igen, så jag tänkte vara lite smart och lägga Olivia hyffsat tidigt, så hon inte är jättetrött imorgon. Det är ju tillräckligt nu när hon inte är helt van vid att vara hemifrån på dagarna, hon ska inte behöva vara trött Innan hon kommer dit också. Så, kvart i åtta började jag natta henne. MEN inte var fröken Olivia trött inte. HALV TIO somnade hon. =S SUCK!

Jag som skulle fixa en massa ikväll. Vi skulle fixa middag, jag skulle ta av och tvätta överdraget på Olvias vagn som är fullt med glass och lekpark sedan sommaren =P. Inte hann jag det heller. Men jag får ta det imorgon eller nåt.
Baka bröd hann jag inte heller, tur att jag har några skivor rostbröd i frysen så morgonen är räddad.
Nu sitter jag med en kopp te och lite kakor och kikar runt på nätet.
Alldeles snart ska jag gå och lägga mig, det blir tidig morgon i morgon. Upp klockan sju, frukost, lämna på dagis, sedan gå en sväng runt ringleden. Kanske får jag bort lite lår/rumpa/mage snart. =P
Kram och god natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback