Måndagslista nr 2!

Idag så är jag glad / tacksam för:

  1. Att sommaren är så fin i år
  2. Att Olivias sår verkar läka fint
  3. Att jag börjar bli solbränd ordentligt
  4. Att det var ett trevligt kalas för min moster igår
  5. Att Olivia sa till INNAN hon kissade på golvet i morse, och inte EFTER =)
  6. Att vi kanske ska bada ikväll
  7. Att jag har fått tillbaka massa poäng från Libero
  8. Att vi har bytt till tunna sommartäcken i sängen
  9. Att vi har hela 8 dagar kvar i Härnösand
  10. Att mina tomater fortfarande lever hemma =)

Permalink Måndagslistor Kommentarer (1) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: jenny ♥

Åhhh vilken härlig lista, jätte kul att läsa! Ha en underbar kväll, kram jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback