Sova snart...

Kände bara att jag ville skriva lite... Jag ska snart gå och sova.... Idag har jag inte gjort så mycket, mer än att vi varit över till grannen och ätit middag. Mika är kvar men kommer nog hem snart. Nästa vecka så kommer inte gumman vara här heller. Tråkigt, men så är det. Fast hon kommer ju på fredag igen. =)

Jag har kommit lite längre med möbleringen också. Väggarna är klara på vårat sovrum, men jag är inte helt nöjd med den ena. Den är alldeles för tom. Men det ordnar sej senare säkert. På Olivias rum är det möblerat klart. Allt utom att hon behöver få en bokhylla. Jag hoppas vi kan fixa det om en vecka när svärfar kommer hit från Finland. =) Väggarna är så svåra att få till om man inte har möblerna helt klara vart de ska stå.. =/ Men jag har iallafall flyttat över alla kläder i byråerna nu. Så vi slipper hämta våra kläder på hennes rum nu. =)

Och en jätteglad nyhet som jag fick igår: Olivia har fått en ny tremänning! Det är min kusin från Falun och hans tjej som har fått en dotter som ska heta Mimmi. Supersöt är hon!

Nu måste jag sova, för i morgon ska vi gå på avslutningen på unga mammor. Vi ska vara på Atollen, ett ställe i stan som har typ "barnens zoo" med lite olika djur som man får klappa och så. Olivia älskar sånt! =)


GOD NATT ALLA, SOV GOTT!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tack för din presentation, nu kan jag följa din blogg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback