Sommar!

Nu är det verkligen sommar! Solen skiner, man kan gå i shorts och linne till stan, fast det blåser. Utan att frysa!! Och ni som känner mig vet att jag fryser väldigt lätt. SUPERSKÖNT! Ikväll blir det till att grilla och ta ett glas med Sangria. GÖTT! =)Hela staden festar ju nu med, då det är 100-årsjubileum och nationaldag och allt på samma gång. =) Hoppas alla får en jättetrevlig dag / kväll! Senare kommer min favorit-tjej hit också. Ska bli så kul, även om vi faktiskt sågs senast i torsdags. ;) Jag jobbar vidare med att försöka få till min blogg på ett bra sätt, med design, knappar, vilka listor man ska regga bloggen på. m.m m.m m.m. Vilken djungel det är! Pust...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback