Konstiga prickar...

Olivia har nu varit feberfri sedan söndagskväll. Men det är inte helt bra ändå. Hon har fått tillbaka sin hosta igår, som hon har sluppit nu i några veckor. För er som inte vet så har hon haft hosta i perioder sedan Novémber ifjol. Vi har varit på både BVC och vårdcentralen och dom har lyssnat och tittat men inte hittat nåt. Hon har fått Nezeril, Mollipect, Pulmicort-inhalator och Bricanyl i olika omgångar, men inget verkar hjälpa, eller så hinner det gå över av sig självt. Mycket mysko tycker vi. =S

Däremot så har hon nu fått konstiga prickar på ryggen. Nästan bara på ryggen, men även några på magen. Nån som vet vad det kan vara???  Det syns lite dåligt på bilden men... Som tur är så verkar hon inte berörd av dem iallafall. De svider inte, och verkar inte klia.... De är små, röda och knappt upphöjda. Tar gärna emot tips på vad det kan vara! =)

Permalink Olivia Kommentarer (4) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: Alexandra

Hej! Tack för tipset! Jag kikar gärna på lite tävlingar! Kolla gärna på mina tävlingar med! =) Kram

Postat av: helena

ser ut som hon inte tål nåt...Lr värme utslag=/

Postat av: Michaela Lejonberg

Kom dom i samband med febern? Hon hade feber i 3 dagar va? Kan ha varit tredagarsfeber, då brukar de få sånna prickar efter febern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback