Jaha, och hur gör man det här då?

Så har man skaffat en blogg då. En massa strul innan jag hittade den sidan som verkade bäst. Sen en massa inställningar, svara på en massa frågor, leta runt, komma på hur allt fungerar.... kanske det kan bli nåt av det här ändå! Är inte helt nöjd än, men...

Dessutom så är det inte så lätt att skriva med en Olivia i famnen. Hon har varit uppe med 40.4 graders feber inatt, och är således ganska så trött och gnällig. Vill inte mycket idag min lilla fröken. Nu har hon "bara" 39 grader, men hon har fortfarande inte ätit mer än en halv rostad macka sedan i går eftermiddag. Dricker gör hon däremot, och massor. Det känns skönt iallafall. 

Snart så ska vi gå in till stan, så Caesar får en promenad, och köpa lite glass till Olivia. Kanske hon kan få i sig lite iallafall. 

Nu ska jag leta vidare och se om jag kan lära mig något nytt idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback