Feber och HTML

Lilla stumpan hade nästan ingen feber idag under dagen, men var inte riktigt pigg. Låg mest och myste, och sov två gången under dagen. Ätit har hon inte gjort heller, mer än lite glass. Nu när hon somnade vid halv elva ikväll så hade hon 40.3°C igen. Suck. Undrar om det beror på dom fyra (!) tänderna som just tittat fram samtidigt, eller om det är något annat. Hoppas hon blir bättre tills imorgon.



Jag å andra sidan jobbar vidare med att leta mig igenom HTML-djungeln. =) Jag har lyckats få till en egen-designad "Följ min blogg på bloglovin!"-knapp, och en "gilla"-knapp från facebook. Jag är väldigt nöjd med det! =) Mindre nöjd är jag med att jag inte hitta VART i html-koden som jag skall stoppa in koden för att få en besöksräknare på sidan. =/ Men men, det kanske går bättre imorgon, när man inte är så trött....


Vi var en sväng på stan ikväll med. vi hade planerat att gå ut och äta på Thaipalatset. På grund av att stan fyller 100 år i år så är det väldigt mycket som händer just nu, med uppträdanden och dylikt, speciellt nu när det är nationaldagen samtidigt. Därför så hade Thaipalatset satt upp lappar över hela stan att dom hade, bara idag, en jubileumsbuffé, med tio olika rätter att välja på, efterätt som ingick, m.m. Från klockan 12.00 - 23.00. När vi kommer dit, vid 21.50, så är buffébordet tomt och avtorkat. =oS Jag frågar hon som jobbar där om jag hade läst fel? Men nej, dom hade slutat med buffén tidigare, för det var inte så många som hade velat äta av den. Morr. Dom erbjöd oss á la carte. Vi gick därifrån, det var ju buffén vi var sugna på. Varför skriver man en viss tid på skyltar över hela stan, och sen inte erbjuder det?? Vi tog en sallad på Leon´s  pizzeria istället. Jag kan varmt rekommendera deras skaldjurssallad!! Mycket god. =) Så kvällen blev lyckad ändå.


Nu är Mika ute med Caesar för sista gången ikväll, och jag ska gå och sova. Man vet ju inte när Olivia kommer att vakna inatt.

God natt!

Permalink Olivia Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback