En bra dag! =)

Började med att lämna Olivia på dagis i morse. Tog det lugnt hemma med frukost och så. Sen hämtade svärmor Mika och H så åkte dom ut till henne för att hjälpa till på gården. Jag storstädade hemma, hämtade Olivia och åkte sen ut till dom andra. Vi grillade och hade jättetrevligt! Nu sover Olivia, och Mika är ute med hundarna. Sen blir det film när han kommer hem. En mycket bra dag! =)

Jag glömde berätta igår också, att min nya barnvagn kom! Halv elva på förmiddagen igår så knackade brevbäraren på dörren, och sen bar han upp kartongen hela vägen till dörren! =) Jag höll mig ända till kvällen, men sen när Olivia sov och allt var lugnt så började jag plocka ihop den. Det gick jättelätt! Den var just så som jag hade hoppats på. =) Olivia sov i den idag på dagis (hon sover alltid i sin egna vagn där) och det gick jättebra! Imorgon ska jag ta en sväng till stan med den med. Hon är nyvaken och sur på bilderna... =/

Permalink Olivia Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback