Choklad.....

......fondue! Mycket gott och trevligt! Kan nog bero på trevligt sällskap med. =) Vi hade en skål med blandad frukt, mango, ananas, melon, druvor, och en skål med cocktail-bär, en skål med cocos, och en skål med mini-marsmallows.  MUMS! =) En väldigt bra avslutning på dagen.


I övrigt så har det varit väldigt varmt och gott idag. Vi har varit på lekparken två gånger. Jag träffade en kompis för en sista fika med, hon och hennes familj ska flytta till Stockholm på torsdag. =( Men de var trevligt att fika iallafall. =)
Sen så har jag börjat fundera på packningen.... Vi åker ju till Stockholm på fredag förmiddag, och sen vidare upp till Norrland för två veckor hos mina föräldrar. Massa bröllop och kalas kommer det bli. =) Vet bara inte vad jag ska packa ner än. En del saker är bestämda, och en del inte. Sist så återstår det bara att se (som vanligt med mig.... =S ) om allt jag vill få med går ner i väskan.... =) men man kan alltid hoppa lite på den. ;-)
Hundvakt har vi varit också. Kompisen var till Göteborg över dagen, så som vanligt fick vi ta vovvarna. =) Alltid lika kul. Men dom tyckte nog inte det var så skoj med värmen idag. Efter promendaen på dan, så låg dom avslagna på rad här. Korsdrag i hela lägenhetet och takfläkten på för fullt. =)
Ha det gott alla, så skriver jag mer imorgon! Nu ska jag sova så jag kan packa imorrn. =) Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback