Bild-bloggning!

Här har ni dom! Alla bilder som jag har lovat att lägga upp, och några till! =)

Här är Olivias nya rum:
Här är en del av de kläder som Olivia fick av farfar. Sista klänningen har hon på sig på en av bilderna, så den tog jag inget kort på. Resten är för stort än, så det får ni se en annan gång! =)
Och här är mina nya byxor som jag köpte på torget idag. Hela 79 kr betalade jag för dom! =)
Vi grillade i går kväll också. Det var väldigt gott! =)
Mums! =) Olivia tyckte det var väldigt gott! Här är Mika med pappa, och Olivia med farfar Alpo och Farmor Riitta. =) Olivia har på sig en av sina nya klänningar också. =)
Här är några bilder när Olivia leker med sin nya Fischer Price Little People farm, och med sin trehjuling. Hon har klätt på sig nästan själv. =)
Och här är en bild på hur det ser ut om man kar köpt och skrapat 100 st tia-lotter. =) Mika fick ett ryck som han får ibland. =) Tyvärr så är det den lilla högen det är vinst på.
Jag avslutar med en fin bild från helgen på Mika och Olivia! <3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()





Kommentarer

Postat av: Michaela

Hej!

Har ni bytt rum med Olivia? Såå fint hon fick det i nya rummet!

Saknar er vänner!



Vi e hos mamma&Åke i Götene nu, åker till Torsö imorgon, och sen jobbar jag imorgon natt + lördag natt!



Ni skulle snart åka till Härnösand va? När var det ?

Ha en riktigt fin midsommar!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback