Alldeles snart! =)

Nu är dom här när som helst! =D Min svärfar alltså. Han och hans sambo kommer över från Finland för att vara hos oss på midsommar. Superkul! Dom var senast här förra sommaren, så det är länge sedan vi sågs. Det ska bli så skoj!

Nåt annat som är spännande är att jag ska in till "stor-stan" imorgon, och träffa min nya jobbcoach för första gången. Det ska bli intressant att se vad det är för människa och vad hon har att säga. Vi har haft lite telefonkontakt innan och så långt verkar allt bra iallafall. Hoppas det är lika bra när vi ses. Det är inte alls skoj att försöka jobba med någon, om man inte "klickar" och kommer överens.


Om ni undrar varför jag inte har lagt upp några bilder som jag lovade på Olivias nya rum, så är det för att jag knappt har haft tid att få det klart. Av nån anledning så har det bara varit massvis att göra, fast jag igentligen inte haft särskilt mycket på schemat alls.. =S Men men. Igår så spenderade jag typ halva eftermiddagen och hela kvällen, med att ränna runt och städa, plocka, fixa och dona, inför att svärfar skulle komma. Däribland så innefattades även att fixa en massa sån som har behövts göras ett tag, men inte blivit gjort. T.ex. gå med panten, slänga ut diverse saker i förrådet, samt att fixa klart Olivias rum. Jag SKA ta kort på det hela, men nu sover hon såklart, så det får bli senare.


Vad jobbigt det är att bara vänta. Mina och H är ute med hundarna, och för ca 30 minuter sedan så hade dom typ tre mil kvar att köra. Det betyder att dom är här när som helst!!! =)


Nu kom Mika in iallafall. Jag skriver mer imorgon och berättar om hur det gick på mötet.


God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback