Måndagslista nr 1!

Jag har tagit efter och härmat Jenny med hennes måndagslista. =) Det är en underbar idé, där man listar tio saker som man är glad över. Så håll i er, för här kommer den! =)

  • Solen skiner
  • Vi är i Härnösand
  • Min svägerska hade ett jättetrevligt bröllop
  • Olivia har fått en pool
  • Jag har världens bästa man
  • Jag träffade mina två kusiner och deras familjer med nya tillskotten Ängla och Mimmi tidigare idag
  • Min mormor är här
  • Vi ska äta glass senare
  • Mitt blåmärke på benet är (nästan) borta
  • Jag har stans sötaste unge =)
Alla som vill härma Jenny, som jag har gjort, får göra det, länka bara till hennes blogg och kommentera med en länk till din måndagslista i hennes blogg! =)
Kramar på er alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback